Åbningstider

SFO/klub > Åbningstider:
Vi lukker op for vores morgenmodul kl. 6.30 og indtil undervisningen begynder kl. 7.50
Eftermiddagsmodulerne begynder når undervisningen slutter og indtil kl. 16.30. (kl.16.00 om fredagen.)
Når man har købt et heldagsmodul, har forældrene betalt for at børnene kan komme både morgen og eftermiddag.
I sommerferien tilbydes fælles kommunal feriepasning i uge 28-29-30. Hvis man kun har et morgenmodul, skal man tilkøbe et eftermiddagsmodul for at kunne få passet sit barn hele dagen i ferien.

Klub:
Vi har et stort klubmodul (480 timer årligt) Det ligger hovedsageligt på alle hverdage fra endt skoletid og til 16.30. (kl.16.00 om fredagen.) Der afholdes desuden månedlige klubaftener og filmaftener.
I sommerferieperioden - uge 28-29-30 - er det ikke muligt at få passet klubbørn. I den øvrige del af sommerferien tilbyder vi at klubbørn får pasning sammen med SFO’en.

Dokumenter mediebibliotek